Portali republika.rs i Srbija danas objavili su 25. avgusta lažnu vijest da je u Crnoj Gori počela pobuna protiv vlasti, i da su nezadovoljni građani rukama pomjerili automobil kojim je policija blokirala put.

Republika je prva objavila vijest (VIDEO) BAGER REVOLUCIJA U CRNOJ GORI! Pobunjeni narod rekao “DOSTA” podgoričkom režimu, da bi nedugo nakon toga Srbija danas preuzela cjelokupan tekst uz naslov BAGEROM NA REŽIM, GOLIM RUKAMA NA POLICIJSKI AUTO: Narod krenuo u “revoluciju” protiv Milove torture! (VIDEO).

Objavljen stari snimak iz juna 2015.

U tekstovima se navodi kako su građani počeli sukob sa crnogorskom policijom da bi probili blokadu na još, kako su naveli u tekstu, nepoznatoj lokaciji. Dodaje se i da je počela „bager revolucija“ u Crnoj Gori, a u opisu videa je napisano – pogledajte na šta je prljava vlast natjerala građane.

Portali su uz tekst je objavili i video snimak sa Fejsbuka, zamjenika predsjednika Udruženja bivših policajaca, vojnika i pripadnika službi bezbjednosti, Vladimira Savića koji u opisu videa nije naveo da je riječ o starom snimku, ali takođe nije napisao da je taj zapis dešavanja od prije dva dana. Snimak je, sa tog profia na Fejsbuku podijeljen više od 430 puta a većina korinsika te društvene mreže je smatrala da su se incidenti dogodili baš u utorak 25. Avgusta.

Zapravo, u utorak nije bilo nikakve pobune na crnogorskim putevima, a za lažnu objavu portala iskorišćen je prilog  TV Vijesti star čak pet godina, objavljen u junu 2015, kada su protestovali radnici Rudnika boksita Nikšić koji je tada bio u stečaju.  Radnici su se tada pobunili jer je Odbor povjerilaca kompanije odbio ponudu za kupovinu firme koju je tada poslao vlasnik Neksana, Miodrag Davidović.

Ovakve objave samo su nastavak dezinformacione kampanje koju već mjesecima vode beogradski tabloidi a koja je samo pojačana pred parlamentarne izbore u Crnoj Gori.